با اپل خاطر نویسی کن

(این تصویر توسط هوش مصنوعی ساخته شده است )

اپل: یک همراه جدید برای خاطره‌نویسی

خاطره‌نویسی یکی از بهترین راه‌ها برای ثبت لحظات، ابراز احساسات و تقویت حافظه است. اما گاهی اوقات ممکن است برای شروع یا ادامه خاطره‌نویسی با مشکلاتی مانند کمبود انگیزه، ایده یا زمان روبرو شویم. در این مواقع، چه چیزی می‌تواند بهتر از یک اپ هوشمند و جذاب باشد که به ما کمک کند تا خاطرات خود را به راحتی و امنیت بالا ذخیره کنیم؟

اپ Journal اپل یک اپ جدید برای خاطره‌نویسی است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شده است. این اپ به شما این امکان را می‌دهد که خاطرات خود را با استفاده از متن، عکس، ویدیو، صدا و دیگر اطلاعات شخصی خود در یک محیط امن و رمزگذاری شده ذخیره کنید. شما می‌توانید این اطلاعات را فقط با خودتان یا با دیگران به اشتراک بگذارید. این اپ همچنین از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به شما پیشنهاداتی برای بهبود خاطره‌نویسی بدهد. این اپ با تجزیه و تحلیل فعالیت‌های شما با آیفون، مانند عکس‌ها و ویدیوهایی که گرفته‌اید، مکان‌هایی که بازدید کرده‌اید، افرادی که با آنها تماس داشته‌اید و حتی ورزش‌هایی که انجام داده‌اید، موضوعاتی را به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید درباره آنها بنویسید. این اپ همچنین سوالاتی را به شما می‌پرسد که به شما کمک می‌کند تا احساسات و افکار خود را بهتر بیان کنید.

اپ Journal از امکانات جدید iOS 17 استفاده می‌کند تا خاطره‌نویسی را با سایر اپ‌ها و دستگاه‌های اپل هماهنگ کند. شما می‌توانید از اپ‌های مانند Safari, Photos, Maps, Music و Health برای اضافه کردن محتوا به خاطرات خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از دستگاه‌های مانند Apple Watch, AirPods و HomePod برای ضبط صدا یا پخش موسیقی به هنگام خاطره‌نویسی استفاده کنید.

اپ Journal در نسخه بعدی iOS 17.2 عرضه خواهد شد و برای همه کاربران آیفون قابل دسترسی خواهد بود.

(این تصویر توسط هوش مصنوعی ساخته شده است )
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *